El diumenge 28 de maig, el senyor bisbe de Tortosa va venir a presidir l’eucaristia en motiu de la seva visita pastoral

Entre els actes de la seva visita  pel nostre poble  hi va haver:

Divendres  26 de maig, la missa amb els xiquets de comunió i els joves de  confirmació, es va reunir amb Càritas, Mans Unides, el consell parroquial i Junta de la Mare de Déu de Pallerols

El diumenge 28 de maig presidí la missa estacional, que es diu així per ser la missa en la que oficialment es situa en la seva visita a la parròquia.

IMG-20170528-WA0012La setmana següent i per acabar el mes de maig, el dimarts dia 30, vam anar a la residencia de la gent gran i a la gent que reben la comunió a les seves cases. A la tarde, vam compartir l’eucaristia amb el grup del sagrat cor i acabàvem la jornada amb les cofradies de Setmana Santa.

A mode d’agenda, la Visita Pastoral del senyor bisbe conclourà el dissabte 17 de juny en motiu de les confirmacions d’alguns joves del poble.

Mossèn Xavier Margalef

Àlbum fotogràfic