Els Delegats de Missions de les diòcesis catalanes, s’han reunit en la ja tradicional trobada que 01-30 TROBADA INTERDIOCESANA DE DELEGATS A POBLET (29-30)té lloc cada  any, a finals de gener. L’arquebisbat de Tarragona és qui acull la resta de delegats i treballadors de les delegacions de Missions i OMP de Catalunya.

En aquesta trobada de dos dies caben moments per la formació, reflexió, la posada en comú d’iniciatives i la convivència fraterna per a després poder treballar conjuntament en l’animació missionera a les nostres diòcesis i fer créixer i conèixer més el món Missioner.

Hem marxat de Poblet amb força i més prop de Déu, com ens va dir el pare Paco, monjo de Poblet: “estem connectats amb el Pare i només l’hem de voler escoltar quan ens parla, ell sempre ens truca”

Delegació Diocesana de Missions