El passat dissabte 9 de juny, una seixantes de mestres i professors de Religió s’aplegaven al Seminari Diocesà per tal celebrar la Trobada de Fi de curs. Una trobada que és un clàssic en la Delegació d’Ensenyame06-09 Trobada de mestres i professors de religiónt Diocesana i que serveix per a tenir una estona de formació i un altra estona per compartir els neguits i el futur, malauradament tan incert, de l’assignatura de Religió.

La Trobada va començar en la salutació del Sr. Bisbe, qui va engrescar a la feina que tots els mestres i professors realitzen dintre de l’aula, així com també els va animar a continuar en aquesta tasca tan difícil, d’impartir una assignatura, moltes vegades no valorada i amb moltes dificultats per portar-la a terme.

En la Trobada vam comptar amb la presència de Juanjo Fernández, formador de l’Escola Cristiana, que va repetir com a formador i que aquesta vegada ens va presentar un tema molt interessant, la interioritat en la classe de religió. Per mitjà de dinàmiques i de bons recursos, Juanjo Fernández va compartir amb els docents eines que sempre poden servir per despertar la interioritat dels infants i adolescents, una interioritat que els ha de portar a descobrir la presència de Déu en les seves vides.

En la part final de la jornada, el Sr. Bisbe va agrair el treball al qui fins ara ha estat secretari de la Delegació d’Ensenyament, Joan Maria Pinyol, i que el passat mes de gener es va jubilar del seu treball com a docent.

Mn. Tomàs Mor