Els dies 4 i 5 de febrer ha tingut lloc a Tarragona la trobada anual de les Delegacions de Missions de Catalunya. La trobada ha estat presidit per Mons. Enric Benavent, bisbe de Tortosa i coordinador de Missions en la Conferència Episcopal Tarragonina.

A més dels representants de les delegacions de missions van estar presents en la trobada el missioner claretià Josep Roca i Antoni Calvera, missioner comboniano. Manel Górriz, coordinador de Cristians sense Fronteres a Catalunya ha aportat en la seva intervenció noves maneres d’impulsar i de treballar en equip, per a millorar la relació entre les diverses Delegacions de Missions.
Com a punts importants d’aquest curs s’han plantejat: la relació amb els mitjans de comunicació social (creant un equip conjunt responsable en aquest àmbit), la pròxima celebració del Tren Missioner a Montserrat, la campanyes missioneres de les diferents Jornades i preparació conjunta de la pròxima Jornada Mundial d’oració per les Vocacions i la Jornada de Vocacions Natives .(3 de maig).
Els membres de les delegacions de Missions han pogut visitar l’Arxiu Històric Diocesà de Tarragona, en la celebració de les seves 100 anys, aprofundir en la recepció del Concili Vaticà II amb la mirada del Concili Provincial Tarragoní i visualitzar documentació relativa a les Missions de Ruanda i Congo.

Delegació Diocesana de Missions