Divendres 22 Febrer la Parròquia Mare de Déu dels Dolors de Tortosa va viure al Saló Parroquial una experiència de solidaritat dins la Campanya MANS UNIDES 2.019.

A les 20:20 h començava la sessió amb la Pregària inicial a càrrec del sr Rector, centrada en Mt 25,31s i acabant amb la oració de Mons. Pere Casadàliga per a Mans Unides.

Després s’explicà en video què és i com va néixer Mans Unides; i Maria Balart, en nom de la Del02-22 Solidaritat parroquialegació, exposà els projectes per a la campanya d’enguany.

Pel Sopar de Fam es demanà una aportació voluntària.

Els premis del “bingo” són donació d’alguns particulars i sobretot d’Establiments comercials del barri, destacant 2 bicis d’adults i 3 d’infants; 11 vals per menú diari a Restaurants; 1 Bíblia comentada en 17 volums; 1 pernil; 1 bacallà d’Islàndia; 3 safates de carn i baldanes; fruita abundant; objectes de joieria; mantes de sofà i calculadores; productes de bellesa, de neteja, d’oficina; etc.

Els joves de la Parròquia cantaven els números premiats.  Al final hi hagué un bingo gratuït exclusiu per a xiquets/es presents al Saló. L’afortunat fou un de Post-Comunió que, veient com a un company més petit se li n‘anaven els ulls cap a la bici, li donà el premi.

Consell Pastoral Parròquia Tortosa-Dolors