Diumenge, dia 1 de desembre, la parròquia de Sant Andreu de Vandellòs, com ha fet durant els últims anys, ha celebrat la memòria del seu patró (30 de novembre) que moltes vegades coincideix amb el primer diumenge d’Advent.

A part d’una bona assistència dels xiquets i xiquetes de catequesi, també hi havia una bona representació de gent de la parròquia. En acabar, el Consell Parroquial ha convidat als assistents a un got de xocolata, grácies a la col·laboració de l’Ajuntament, la qual cosa que s’ha agraït força. A més, s’ha aprofitat per obrir un petit mercat nadalenc al saló parroquial amb productes de la Delegació de Missions, especialment pessebres artesans. Una bona manera de començar l’Advent i anar preparant el Nadal.

Mn. Jordi Salvadó