La Delegació diocesana de Mans Unides ha llançat la campanya 59 sota el lema “Comparteix el que importa”.

Avui dia ho compartim tot: fotos, vídeos, opinions, experiències… Les nostres xarxes socials són, de vegades, un calaix de sastre amb publicacions que compartim sense pensar-nos-ho molt. Compartir és una necessitat que tenim en comú totes les persones. Compartir ens fa més feliços; donar i rebre ens fa més humans. Però tots podem compartir molt més. Podem compartir l’objectiu de Mans Unides: acabar amb la fam en el món

La Presidenta-DeleIMG_4780gada diocesana va presentar dimarts 6 de febrer aquesta nova campanya als mitjans de comunicació, acompanyada de la germana Marcela Zamora, missionera Dominica del Rosario, invitada especial per aquesta campanya, la qual va donar testimoni de la lluita contra la fam a Timor Leste i de com els projectes de Mans Unides ajuden a aconseguir una vida més humana als països més recòndits de la terra.

Així mateix, ha realitzat entrevistes a diversos mitjans de comunicació, acompanyada per la Presidenta Delegada, Elena Tortajada i ha estat sensibilitzant amb xerrades a distints col·legis, instituts i parròquies.

Recordem els projectes als quals recolzarà la delegació durant 2018:

• Una ambulància per la zona rural de Yamoussoukro, a Costa d’Ivori, per un import de 45.732 €.
  • Programa de sobirania alimentària a 11 comunitats indígenes Awajun i Wampi en la província de Condorcanqui, al Perú, amb un import de 87.609 €
  • Construcció de 3 aules i latrines per a escola rural a l’aldea de Chama, a Zàmbia. Aquest, recolzat per la població de Benicarló amb un import de 25.703 €.
  • I un quart projecte, per acabar de reconstruir un col·legi a Haití, afectat pel pas de l’huracà Matthew en 2016, al qual s’ha destinat un llegat solidari de 25.000 € rebut des d’Amposta.

En total, més de 180.000 € que esperem aconseguir amb la ajuda de tots els col·laboradors i socis.

Per últim, el dissabte 10 de febrer es celebrarà l’eucaristia d’inici de campanya a les 19:30 hores a la Parròquia de Els Dolors de Tortosa.

Gràcies per compartir!

#Comparteixelqueimporta