IMG-20180904-WA0001Com cada any els últims dies d’agost  27, 28 i 29  s’han reunit els delegats de  Missions dels Bisbats de Catalunya. En aquesta ocasió la trobada ha estat organitzada per la delegació de Missions de Sant Feliu.

Les jornades vàrem ser presidides pel bisbe de Tortosa, Mons. Enric Benavent  i pel delegat diocesà de Sant Feliu, mossèn Manel Roig Cisteré. Aquesta trobada, va tenir lloc a la Casa d’Espiritualitat que tenen les Caputxines de la Mare del Diví Pastor a Pallejà.

La primera jornada fou de de formació, vàrem contar amb la presencia del  missioner  mossèn Joan Soler que ha estat nou anys a Dapaong-Togo. Ens va donar el seu testimoni i també va parlar d’ Espiritualitat Missionera segons Mn. Joan Esquerda Bifet.

IMG-20180904-WA0003A més de les reunions de treball, programació del curs pastoral i moments d’oració va haver-hi temps per fer una visita turística a la colònia Güell i Cripta de Gaudí.

L’últim dia ens va visitar el bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Mons. Agustí Cortés que va tenir unes paraules d’alè i va animar-nos a continuar treballant per la missió, dimensió tan necessària i que ha d’estar molt present en l’Església actual i a totes les comunitats cristianes.

Demanem al Senyor que ens ajudi en aquest nou curs a portar endavant totes les activitats missioneres, tenim en compte ja el mes missioner de l’octubre de 2019.

Delegació Diocesana de Missions

IMG-20180904-WA0000 (3)