El dissabte 3 de febrer i a la casa d’espiritualitat de les Teresianes a Jesús, va tenir lloc la celebració diocesana de la Jornada de la Vida  Consagrada.
Amb el lema “La vida Consagrada, trobada amb l’amor de Déu” unes 40 religioses de diverses congregacions participaren en aquesta jornada.
Després de l’acollida, salutació2a13a071-e66d-4f74-8442-59806ab11299 inicial i la invocació a l’Esperit Sant, es va llegir i comentar l’escrit del Sr. Bisbe sobre la Vida Consagrada que va sortir publicat a la Vida Diocesana del diumenge anterior.
Seguidament es va encetar una estona de compartir on, una representant de cada congregació, explicava la situació, reptes i projectes del seu institut pròpi.
Un moment molt enriquidor per tots.
Després, a la capella central i presidits pel Sr. Bisbe, varem celebrar la pregària de vespres.
Per acabar, la comunitat de Teresianes que ens acollia, ens va preparar un piscolabis que va donar peu a una conversa entre tots els assistents.

Mn. Ramon Labernié
Delegat per la Vida Consagrada