Uns seixanta membres dels Equips Matrimonials de la Mare de Déu (E.M.D.) ens vam reunir el diumenge 7 d’Octubre a la Parròquia Mare de Déu dels Dolors de Tortosa que va acollir el nostre Inici de Curs. A les 10:30 h començàvem la Jornada al Centre parroquial amb el Rés litùrgic de Laudes i la Meditació dirigida per mossèn Arín, Consiliari de 2 Equips, consistent en una Lectio Divina sobre Matrimoni i Família.

Posteriorment vam celebrar solemnement l’Eucaristia dominical amb la Comunitat parroquial.

Després de l’Eucaristia, al Centre Parroquial els Responsables van presentar el Programa d’Activitats del Curs així com el Tema d’Estudi d’enguany basat en la parábola del Pare Misericordiós.

Finalment els matrimonis Reverter-Simó, Espanya-Masip i Pérez-Segarra, participants aquest estiu a l’Encontre Internacional dels E.M.D. a Fàtima, van donar testimoniatge engrescador de la seva experiència.

La Jornada es va allargar fins les 17 h compartint taula en un Restaurant proper.

Un Consiliari dels E.M.D.

10-07 Inici curs equips matrimonials