Els dies 4 i 5 de febrer els sacerdots de la nostra Diòcesis vam tenir les Jornades de Formació del clero al nostre Seminari Diocesà. Enguany aquestes Jornades  van tractar el tema de la ideologia de gènere.

Els sacerdots que hi vam participar, vam poder escoltar el ponent invitat per aquesta ocasió, el Bisbe de Bilbao, monsenyor Mariano Iceta, president de la Subcomissió Episcopal per a la Família i Defensa de la vida de la Conferència Episcopal Espanyola.

El primer dia, va centrar la mirada en la visió antropològica de la persona humana, basada en una antropologia adequada, per saber respondre a la pregunta de qui és l’home. La diferència sexual, és una dada antropològica, el cos revela a la persona i possibilita la donació. La segona jornada, es centrà més en el projecte de llei que és vol presenta al Parlament, sobre el seu contingut i les diferents repercussions que pot tenir.

Dos dies que a més de la formació els sacerdots del Bisbat van poder compartir moments de diàleg, convivència i comunicació i informacions de diferents realitats diocesanes en aquests curs.

Mn. Joan Guerola