WhatsApp Image 2018-08-26 at 17.03.31Des de fa molts anys, una colònia de tortosins, baixa a passar l’estiu a l’Ampolla. Per aquest motiu l’església del poble té una capella lateral totalment dedicada a la Mare de Déu de la Cinta amb una imatge imponent i unes pintures al·legòriques de la seva baixada i del regal del cingul.

Enguany, l’últim dissabte d’agost, el passat 25 d’agost, van organitzar entre tots una celebració eucarística molt singular. El Cabildo havia donat permís per portar la nova Relíquia a l’Ampolla.

Tortosins, ampolleros i estiuejants d’arreu van convertir el temple parroquial en un improvisat santuari de la Mare de Déu i així que començà la processó d’entrada tothom començà a cantar l’himne de la Cinta perquè el Relicari era portat de manera solemne per mans del Prior de l’Arxicofradia. La presidenta de la Cort d’Honor va dirigir unes paraules a l’inici de l’Eucaristia que ajudaren a tots a posar més sentiment al moment que es vivia. I així, tots els devots de la Cinta van seguir la celebració amb devoció.

WhatsApp Image 2018-08-26 at 17.03.28Després de la Comunió, el Molt Il·lustre Mn. Membrado va explicar la història del nou Relicari i Mn. Eduard va acabar donant les gràcies a tots per haver pogut gaudir d’aquell moment tan especial.

Al final, tothom va poder passar a venerar la Santa Cinta i en record es va regalar una estampa als feligresos que hi van assistir. l’Ajuntament de l’Ampolla va oferir dolços i beure als qui anaven sortint emocionats de l’acte que havien compartit.

Va ser un regal molt gran pels qui van assistir-hi i un moment d’excepcionalitat per la parròquia de l’Ampolla en aquest final d’estiu 2018.

Consell Parroquial de l’Ampolla