El passat dia 28 de setembre a la ermita de la Mare de Déu de la Pietat de Ulldecona, va tindre lloc una jornada de espiritualitat dels membres de l’Adoració Nocturna Espanyola i també oberta a tots els diocesans.

La jornada va començar al matí amb la benvinguda a tots els assistents per part del president  diocesà de la ANE, seguidament vam resar Laudes i després la xerrada espiritual feta pel president del Consell de la ciutat de Barcelona,membre del consell nacional i delegat a Catalunya de la Adoració Nocturna Espanyola. Durant la xerrada hi havia varis sacerdots administrant el sagrament de la Penitència. Acabada la xerrada a les 12h resarem l’Àngelus i seguidament la Santa Missa. Al finalitzar l’Eucaristia ferem Exposició del Santíssim, visita, adoració en silenci i benedicció final.

Al finalitzar els actes eucarístics tingué lloc el dinar, després de compartir la taula i la bona convivència, resarem el Rosari i la pregària de vespres i com a conclusió de la jornada cantarem la Salve Regina a la Mare de Déu de la Pietat.  Va ser un ambient de profunda pietat i germanor. Esperem que l’any vinent es pugui tornar a realitzar.

Mn. Ruben Garcia Molina