El Pavelló Firal 1 d’Octubre acull cada any els comensals de la paella solidària a benefici de Mans Unides. La disponibilitat ocupacional condiciona la data; aquest any s’ha celebrat el diumenge 7 d’abril. L’equip interparroquial de Mans Unides és qui gestiona l’organització de l’acte que ha congregat a més de 600 persones. La finalitat és conscienciar-nos a tots del flagell humanitari de la Fam en el Món i de pas aconseguir medis econòmics per destinar-los als projectes que la Delegació Diocesana de Mans Unides amb tant d’encert presenta cada any amb motiu de l’inici de Campanya el mes de febrer. Més enllà del factor econòmic els participants valoren l’ambient de convivència germanívola que es creant any rere any. És l’acte interparroquial més multitudinari gràcies al treball generós d’un voluntariat de Mans Unides i la col·laboració de diversos comerços de la població.

En aquest acte d’enguany es donava a conèixer l’execució d’un projecte realitzat, consistent en la restauració d’una escola devastada a causa de l’Huracà Matthew a Haití. Gràcies al legat testamentari de Maria Cinta Pech, promotora de la casa d’acollida Llar Bet-Hània a Amposta, s’han pogut reparar part dels danys soferts a l’escola a causa del cicló. El testimoni gràfic i els avals de les despeses efectuades i pagades amb l’import enviat, donaven testimoni del projecte executat, gràcies en part a la gestió d’Elena Tortajada, Delegada Diocesana de Mans Unides.

Mn. Ramon Font.