“Per llançar la 60a campanya, Mans Unides ha tingut com invitada especial a Martha Noya, responsable del centre Juana Azurduy a Sucre (Bolívia) que ajuda a dones en situació de violència. Ha compartit els projectes que porta a terme amb el suport de Mans Unides al Col·legi Diocesà Sagrada Família i Col·legi Teresià de Tortosa, a diverses parròquies i al sopar solidari de Benicarló. També va presentar als mitjans de comunicació, juntament amb la Delegada diocesana, el lema de la campanya 2019 “Creiem en la igualat i en la dignitat de les persones” que aquest any incidirà en els drets de la dona. Ha estat un testimoni molt valuós de com els projectes que recolza Mans Unides arriba als seus beneficiaris.”

Elena Tortajada
Delegada