El dimecres 3 de juny de 2015 va començar la visita pastoral a la Parròquia de Sant Pere, ap., de l’Hospitalet de l’Infant. A les 11 h., el Sr. Bisbe va visitar als malalts del poble. Foren moments emotius, les persones visitades van acollir amb alegria el Sr. Bisbe. Van dialogar una estona i van rebre la comunió.

Per la tarda, a partir de les 16’45 h., es va realitzar la trobada amb els nens i nenes de primera comunió. Van pregar amb D. Enrique i després els va fer una petita catequesi sobre la visita pastoral i la missió del bisbe. En acabar, vingueren els nois de confirmació. Va ser una mena de col·loqui. El Sr. Bisbe els va motivar dient-los: “¿Si tinguéssiu el bisbe davant què li preguntaríeu?

A les 19 h. el Sr. Bisbe va celebrar l’eucaristia i en acabar va haver la reunió amb el Consell Pastoral Parroquial i els grup de catequistes. Es va dialogar sobre l’estat de la parròquia i de la vivència de la fe en el poble. D. Enrique va encoratjar els presents amb les seves paraules.

El dissabte 6 de juny continuà la visita pastoral. A les 18 h. D. Enrique es va trobar amb l’equip de Càritas parroquial. Primer li van ensenyar els local parroquial, les obres realitzades i seguidament es va passar a posar-lo en coneixement de les activitats, manera de funcionar, fonts d’ingressos, etc.

Després es va celebrar la missa estacional amb l’administració del sagrament de la Confirmació a dotze nois i noies de la parròquia. A l’homilia el Sr. Bisbe va fer referència als tres eixos del dia: Corpus, Confirmació, Missa Estacional. La visita pastoral va acabar amb un refrigeri ofert pels pares dels confirmats on els Sr. Bisbe va conèixer a la major part de la comunitat del “Camino Neocatecumenal” que camina a la parròquia.

Mn. Julian Escudé Casadó.