El passat dissabte, dia 25 d’octubre, els catequistes de les parròquies del Delta (Deltebre i Camarles) van ser acollits pels catequistes de la Parròquia de Sant Jaume d’Enveja en motiu de la tradicional trobada d’inici de curs.

Després de la pregària a la capella de Santa Maria de la parròquia, els catequistes foren convidats a revisar les

seves actituds com a evangelitzadors a partir d’unes preguntes extretes de la Exhortació Apostòlica Evangelii Gaudium del Papa Francisco.

En acabar, una petita xerrada de Mn. Jordi, rector de la parròquia de S. Jaume, sobre la ruptura de la transmissió de la fe i la catequesi evangelitzadora (que apareixen en l’exhortació), va donar peu a una reflexió sobre el què fem a les parròquies i quines activitats ja es realitzen en clau evangelitzadora, per mirar en positiu tot allò que s’està fent a la catequesi. El punt i final va ser una pregària mariana al presbiteri de l’església parroquial.

Després d’això, en els mateixos locals parroquials, els catequistes i els mossèns van gaudir d’un àpat de germanor.

Mn. Jordi Salvadó

10-25 trobada catequistes deltebre