10-20 fp

Prop de 50 sacerdots diocesans van participar el passat 20 d’octubre a, centre d’espiritualitat “Enric d’Ossó” a Jesús – Tortosa, a la jornada de formació permanent mensual que organitza la delegació diocesana del clergat.

El primer tema presentat va ser el pla estratègic de Càritas Diocesana que s’ha presentat d’una manera didàctica i senzilla per part d’un membre de Càritas. Una estona de treball en grups, dividits per zones pastorals, va ajudar a mirar la missió i el paper del sacerdot en Càritas parroquial.

En un darrer moment, després de diferents informacions, el sr. Bisbe va presentar d’una forma general les “Línies d’acció pastoral”, pràcticament perfilades i que es presentaran la jornada del reservat, i que seran l’íter pastoral comú de tota la diòcesi en aquest any pastoral