Un any més hem viscut 23 joves del nostre bisbat l’experiència del “Camino de Santiago”. Són ja dotze els anys que portem la delegació diocesana de vocacions organitzant aquesta experiència de fe. Aquest any el camí ha sigut molt enriquidor. Primer que tot pels membres del grup, erem de 16 parròquies del nostre bisbat. Aquesta diversitat va ajudar molt a tots a relacionar-se i a fer una gran pinya. Els joves també van poder fer un camí de fe i de germanor, sobretot gràcies a l’ajuda dels moments en els que van poder parlar amb els 07-14 Caminoseminaristes i mossens i també de les catequesis, eucaristies i confessions. Algun jove va reconèixer que aquest camí li havia despertat la sed de Déu.

El tram que hem fet quest any ha sigut el del Camí Portugués. Un camí tranquil i fàcil de fer, però el que més resaltaríem i més ens ha alegrat és l’esperit d’acollida dels pobles per on vam passar.

Agraïm a tots els qui han ajudat a fer possible un any més el Camino i també donem les gràcies a tots aquells que s’han unit amb els peregrins amb la seva pregària. La Delegació de Vocacions esperem el proper any seguir oferint el Camino als joves.

Mossèn Javier Vilanova Pellisa
Delegat Pastoral Vocacional