AlçarDSC_0092-nos del pecat, confiar en la misericòrdia de Déu i caminar amb la seva gràcia és el procés de conversió que marca tota la vida cristiana. Aquesta fou la música de fons de la passada jornada diocesana amb joves que celebrarem la tarda del 6 de maig al seminari. Un centenar d’adolescents i joves varen participar de la trobada.

Fou una tarda -com ens digué el Sr. Bisbe- per trobar-nos i conviure, reflexionar i pregar i fins sentir-nos enviats per donar testimoni de la nostra fe. Vàrem combinar la frescor d’una dinàmica acollida, en la profunditat dels tallers, l’entretingut joc mega Party i un intens enviament per compartir en tots que amb l’amor de Déu TOT és possible.

La jornada venia preparada per tot un material previ en unes catequesis sobre el cartell i l’himne, unes propostes de pregària per adolescents i joves, una enquesta, un testimoni i les bases per al concurs del Mannequin Challenge que vàrem fer durant la tarda. Material que també podem fer servir per continuar i concretar en les parròquies el treball de la jornada.

Gràcies a totes les persones que vareu fer possible una tarda diferent i engrescadora amb els més joves de la nostra diòcesi.

L’EQUIP DE LA DELEGACIÓ DE PASTORAL JUVENIL